Робота в умовах карантину
Шановні відвідувачі Сокальського ІРЦ!
Порядок прийому громадян в умовах карантину
на підставі постанови МОЗ України від 21.05.2020 № 25.
1. Усі відвідування ІРЦ (подання та отримання документів, комплексне психолого-педагогічне оцінювання дитини) відбуваються за попереднім записом на конкретний термін та за узгодженням з фахівцями ІРЦ. Подання документів відбувається за допомогою автоматизованої системи Портал ІРЦ https://ircenter.gov.ua.
2. Контактний телефон для консультацій: +380 96 558 4660
3. До приміщення ІРЦ будуть допущені лише особи, які подали заявку на Порталі ІРЦ або отримали інформацію про час та дату видачі документів. Очікування в приміщенні ІРЦ заборонено. При собі мати документи які потрібні для комплексної оцінки, ознайомитись с переліком можна в розділі «Документи для комплексної оцінки», або документів для отримання висновку.
4. При вході в ІРЦ співробітники проводять обов’язковий температурний скринінг відвідувачів безконтактним термометром.
6. Всі відвідувачі повинні бути в респіраторі або захисній масці, так, щоб були покриті ніс та рот, захисних рукавичках (дитина – по можливості) та бахілах.
7. На вході до ІРЦ організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
Використання антисептиків дітьми повинно відбуватись виключно під контролем батьків. Самостійний доступ дітей до спиртових антисептиків повинен бути обмеженим.
8. У приміщенні ІРЦ усі відвідувачі повинні виконувати інструкції працівників ІРЦ з метою запобігання поширенню інфекції.
9. Кількість людей, що знаходяться в приміщенні одночасно, не повинна перевищувати 5 осіб з урахуванням дитини та дорослого.
10. Під час проведення комплексної оцінки батьки дитини (інші законні представники) можуть здійснювати допомогу в організації оцінки (виконуючи вказівки фахівців інклюзивно-ресурсного центру, подавати необхідні для оцінки матеріали дитині для уникнення близького контакту фахівців та обстежуваного).
11. Фахівці інклюзивно-ресурсного центру з дитиною та її батьками (іншими законними представники) під час проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини мають тримати дистанцію не менше ніж 1,5 метра.
12. Якщо перед прийомом в ІРЦ Ви чи Ваша дитина почуваєтесь погано, скасуйте візит. Вас буде прийнято, коли стан здоров’я нормалізується.
Інформація щодо варіантів (сценаріїв) організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах поширення коронавірусної хвороби COVID-19
у 2021/2022 навчальному році.
Діяльність інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ):
– надання очних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг у закладі освіти, ІРЦ;
– комплексна оцінка з метою визначення особливих освітніх потреб дитини у закладі освіти, ІРЦ, за місцем проживання (перебування) дитини;
– участь в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів.
Діяльність ІРЦ:
– надання очних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг у ІРЦ;
– комплексна оцінка з метою визначення особливих освітніх потреб дитини в ІРЦ, за місцем проживання (перебування) дитини;
– участь у командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів, надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів освіти шляхом використання дистанційних технологій (у разі встановлення ІРЦ режиму дистанційної (надомної) роботи);
– забезпечення консультативної та психологічної допомоги, проведення бесід з батьками дітей з особливими освітніми потребами у телефонному режимі або за допомогою онлайн ресурсів (мобільних додатків, електронної пошти тощо).
Діяльність ІРЦ:
– надання очних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг у закладі освіти, ІРЦ;
– комплексна оцінка з метою визначення особливих освітніх потреб дитини у закладі освіти, ІРЦ за місцем проживання (перебування) дитини;
– участь у командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів, надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів освіти шляхом використання дистанційних технологій (у разі встановлення ІРЦ режиму дистанційної (надомної) роботи);
– забезпечення консультативної та психологічної допомоги, проведення бесід з батьками дітей з особливими освітніми потребами у телефонному режимі або за допомогою онлайн ресурсів (мобільних додатків, електронної пошти тощо).