Шановні відвідувачі!
Ми раді вітати Вас на офіційному сайті КУ "ІРЦ" Сокальської міської ради, який створено з метою інформаційної підтримки педагогів, батьків щодо організації та здійснення інклюзивного навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Сайт містить корисні матеріали, які стосуються роботи інклюзивно-ресурсного центру та психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Ви зможете отримати цікаву інформацію, переглянути фото та відео-матеріали з питань діяльності ІРЦ, виходячи з основних завдань та напрямків діяльності.
З повагою, директор Сокальського ІРЦ Г.М.Фенчин
Мета створення ІРЦ в Сокальській ОТГ – забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
Основні завдання Сокальського ІРЦ :
- 1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
- 2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
- 3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
- 4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:
- у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
- у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
- 5) залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
- 6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
- дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
- дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
- 7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
- 8) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
- 9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
- 10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо.
(Постанова КМУ № 765 від 21.07.2021
Положення про інклюзивно-ресурсний центр)